وبلاگی با بوی یاس...

متن مرتبط با «شخصیت دو قطبی» در سایت وبلاگی با بوی یاس... نوشته شده است

شخصی

  • نیلوبلاگ

    امروز کلی با خودم کلنجار رفتم که بالاخره یه پست شخصی توی وبم داشته باشم یا نه؟ در آخر گفتم اگه من توی موضوع وبلاگ شخصی رو انتخاب کردم پس باید حداقل یه پست شخصی توی وبلاگم باشه. خب امروز توی مدرسه جغرافیا داشتیم.(از این درس متنفرام) باشگاه هم نتونستم برم.چرا؟چون خانم رحیمی مشاورم گفت لرم پیشش و خب دیگه باشگاه کنسل.البته فقط همین یه امروز. خب دیگه الانم یه عالمه عربی خوندم.(البته من از اون خرخون ها نیستن.) دارم کم کم با این نتیجه میرسم که من اخلاقم با هیچ دختری هم خونی نداره.(یعنی شبیه هیچ کس نیست...

    ادامه مطلب
  • دونده قهرمان

  • نیلوبلاگ

    دیروز به دیدن مسابقه پسرم رفتم او در مسابقه اول برنده شد و مدال طلا کسب کرد .او یک دونده قابل است.مسابقه دوم شروع شد پسرم شروع خوبی داشت اما در آخر کند شد و نفر چهارم شد. من برای دلداری او وارد زمین مسابقه شدم.او در حالی که نفس نفس میزد گفت:مامان میخوام یه رازی رو بهت بگم .من که کنجکتو شدم گفتم:بگو پسرم.پسرم:میدونی مامان چرا من اول نشدم چون جین دوستمه و اون امروز مدالی نبرده .من خواستم اون یه مدال برای مادر پیرش ببره تا خوشحال بشه. مامان:خب چرا دوم نشدی؟پسر:چون جین میدونه من دونده خوبی هستم اگه ...

    ادامه مطلب