
امروز کلی با خودم کلنجار رفتم که بالاخره یه پست شخصی توی وبم داشته باشم یا نه؟ در آخر گفتم اگه من توی موضوع وبلاگ شخصی رو انتخاب کردم پس باید حداقل یه پست شخصی توی وبلاگم باشه. خب امروز توی مدرسه جغرافیا داشتیم.(از این درس متنفرام) باشگاه هم نتونستم برم.چرا؟چون خانم رحیمی مشاورم گفت لرم پیشش و خب دیگه باشگاه کنسل.البته فقط همین یه امروز. خب دیگه الانم یه عالمه عربی خوندم.(البته من از اون خرخون ها نیستن.) دارم کم کم با این نتیجه میرسم که من اخلاقم با هیچ دختری هم خونی نداره.(یعنی شبیه هیچ کس نیست...
ادامه مطلب