وبلاگی با بوی یاس...

متن مرتبط با «این روز ها» در سایت وبلاگی با بوی یاس... نوشته شده است

1% های شیرین

  • نیلوبلاگ

    به نام ایزد باران یک وقت هایی باید دست از همه چیز بکشی از همه مهم تر افکارت .و بنشینی کاری که دوست داری انجام دهی؛فیلمی ببینی،آهنگی گوش دهی ،چیزی بخری،یا چیزی بخوری یا...و بعد از دو یا سه ساعت برگردی و دوبارهxa0 شروع کن، فکر کن، زندگی کن، و... شاید کمی بهتر شدی شاید تو ،هم مثل همه در افکارت زندانی بوده ایی. و این بدترین زندان جهان است. خودت را آزاد کن و بعد از آن به افکارت رنگ و بوی تازه ایی بده.شاید %1 بهتر شدی.%1 هم یک درصد است. چه بسیار انسان ها که با این %1 ها از مرگ نجات یافته اند. نوشته اث...

    ادامه مطلب
  • این روز ها...

  • نیلوبلاگ

    این روز ها دوره،دوره گرگ هاست ! مهربان که باشی میپندارند دشمنی ؛ گرگ که باشی خیالشان راحت میشود؛ . . . ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهیم!!!...

    ادامه مطلب